Škoda Octavia 1.6 TDI 4×4 (2015)

19.2.2015 Honza Blažek , , 3 komentáře

Škoda Octavia s turbodieselem 1.6 TDI (105 k) je jednou z nejprodávanějších motorizací. Dokonce se nabízí i v kombinaci s pohonem všech kol, a to za poměrně nemalý příplatek ve výši 55 000 Kč. Komu se taková investice vyplatí a jak se změní vlastnosti oproti výchozí velmi úsporné verzi? Je to ideální lyžařské auto pro české rodiny?

přečíst celé

Škoda Fabia 1.2 TSI (2015)

Škoda Fabia je u nás tradičně holkou pro všechno. Zatímco první generace (1999-2009) byla ve své době díky zcela nové platformě zaslouženým lídrem třídy malých vozů, druhá generace (2007-2014) už takové terno neudělala. Nejenže nebyla moc hezká, ale ani technicky se moc neposunula. U aktuální třetí generace už jsou karty rozdány zase úplně jinak a Škoda Fabia se pyšní titulem Auto roku v České republice 2015. A co si o ní myslím já?

přečíst celé

Škoda Octavia 1.6 TDI (2014)

4.4.2014 Honza Blažek , , 18 komentářů

Škoda Octavia 1.6 TDI je jednou z nejprodávanějších motorizací v nové Octavii. Hlavně díky firemním zákazníkům, protože je tento motor z pohledu managemetnu pro obchoďáky pendlující českou krajinou ideální – nesvádí, resp. ani neumožňuje kdovíjak agresivní jízdu, přesto není poměrně velké auto podmotorované a jeho hlavní ctností je reálně nízká spotřeba.

přečíst celé

Škoda Octavia RS 2.0 TDI Combi (2014)

Naftové motory ke škodovácké zkratce RS v novodobé historii patří už od první Fabie RS 1.9 TDI. Nikdy nešlo o ryzí sporťáky – nejenže to u masové značky ani nejde, ale ona to vlastně ani sama nechce. A tak i poslední generace Octavie RS následuje s motorem 2.0 TDI v Evropě tolik populární trend silných naftových kombíků. Čekali jste zázrak? Musím vás zklamat, ale vlastně ne tak moc.

přečíst celé

Škoda Yeti 2.0 TDI 4×4 Outdoor (2014)

10.3.2014 Honza Blažek , , , 1 komentář

Po modernizaci koncem roku 2013 dostal Yeti nový, výrazně hranatější výraz. Ztratil část svého předchozího já a ještě se rozdvojil na městkou a terénnější variantu.

přečíst celé