Volvo XC60 T8 (2018)

Pokud by šlo o technologie, lepší showcar jsem si na test nemohl přát. Technologiemi prošpikované plug-in hybridní Volvo XC60 T8 R-Design s optimalizací Polestar. Jak funguje?

přečíst celé

Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)

Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.

přečíst celé

Audi A7 55 TFSI quattro (2018)

Od vlajkové manažerské lodi Audi A8 přebírá atraktivní a sportovně laděné Gran Turismo Audi A7 Sportback drtivou většinu technologií. Na českých silnicích je žhavou novinkou.

přečíst celé

Mercedes-Benz S 400d 4matic (2018)

22.11.2018 Honza Blažek , 0 komentářů

Hrdým nositelem aktuálních trendů stuttgartské automobilky je prestižní třída S, kterou jsem testoval s novým řadovým šestiválcovým turbodieselem. Jezdilo se jako v bavlnce.

přečíst celé

Audi Q8 50 TDI quattro (2018)

Nemůžu si pomoct – při pohledu na Audi Q8 si okamžitě vzpomenu na Mercedes. Říkám si totiž, proč se ve Stuttgartu u modelu GLE Coupé rozhodli tak okatě kopírovat BMW X6, když mohli s dávkou invence a kreativity vytvořit něco takového, jako je Audi Q8 – designově originální, atraktivní auto, z kterého sebevědomí jen čiší…

přečíst celé

Ford Mondeo Kombi Vignale 2.0 TDCi AWD (2017)

Ford Mondeo platí za typické firemní auto, po kterém je následně sháňka od soukromníků v bazarech. Takové poptávce dlouhodobě odpovídá i nabídka verzí a motorů, které uspokojí „běžné“ řidiče. Na samotném vrcholu ceníku pak stojí luxusně pojatá verze Vignale dostupná i s pohonem všech kol. A tu jsem důkladně prověřil.

přečíst celé

Škoda Karoq 1.5 TSI (2017)

Stopy Yetiho jsou příchodem modelu Škoda Karoq nadobro zaváty a tímto kompaktním SUV Škodovka rovněž uzavírá letošní rok plný novinek. Na sicilských silnicích jsem měl možnost strávit za volantem Karoqu prvních pár stovek kilometrů. Moje dojmy z motorizace 1.5 TSI?

přečíst celé

BMW M3 (2017)

Ikonický sportovní sedan BMW M3 má v aktuální generaci 431 koní, ale s příplatkovým M Competition paketem se dostanete až na hodnotu 450 koní stejně, jako v případě testovaného auta. To mělo kromě jiného i speciálně odladěný výfuk z nabídky BMW M Performance, který stojí kolem 130 000 Kč a garantuje vám, že nejen amatérští meteorologové si váš příjezd bez zaváhání spletou s blížící se bouřkou. A nebudou daleko od pravdy.

přečíst celé