Vím, že si říkám o ukamenování, ale umělý generátor zvuku mi v naftové Octavii RS fakt nevadil.
o Performance Sound Generatoru ve Škodě Octavii Combi RS 2.0 TDI
Pokud by šlo o technologie, lepší showcar jsem si na test nemohl přát. Technologiemi prošpikované plug-in hybridní Volvo XC60 T8 R-Design s optimalizací Polestar. Jak funguje?
Na cenovku 2,5 milionu korun tentokrát nehleďte. Tohle je ukázka blízké automobilové budoucnosti.
Pokud jezdíte po městě a máte nabité baterie, lze se dostat na spotřebu kolem 4,4 l/100 km, jakmile však baterie přestanou pomáhat spalovacímu motoru, spotřeba roste a v režimu jízdy pouze na benzin počítejte se spotřebou kolem 10,5 l/100 km. To zase kdovíjaké „eko“ není.
Zásuvka na dobíjení baterií je nad levým předním kolem. Čistě na baterie ujede tohle Volvo přibližně 35 km.
Příznivou informací je rovněž skutečnost, že i u nás konečně začal fungovat systém Volvo on Call, tedy spojení auta s aplikací v mobilu, která umožňuje vzdálený přístup. Na dálku jej tedy můžete odemknout, zamknout, pustit si topení či klimatizaci nebo přenést cíl do navigace. Aplikace jako taková je docela propracovaná, což je sice v prémiovém segmentu nutnost, ale i tak to potěší.
Poznámka: