Opel Astra 1.2 Turbo 130 k (2023)

18.12.2023 Honza Blažek , 0 komentářů

Na technice koncernu Stellantis postavil Opel novou Astru, která se od francouzských sourozenců liší hlavně ostrými liniemi.

přečíst celé

Ford Focus 1.0 EcoBoost (2019)

Nejenže se Ford Focus pyšní titulem Auto roku 2019 v ČR, ale pod kapotou testovaného kusu pracoval litrový tříválec vyhlášený jako Engine of the Year.

přečíst celé

Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)

Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.

přečíst celé

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)

Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?

přečíst celé

Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)

Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?

přečíst celé

Škoda Octavia 1.0 TSI (2016)

Litrový motor s pouhými třemi válci v tak velkém autě, jako je Škoda Octavia? Naprosto chápu despekt a ostražitost – i já jsem toto spojení vnímal dost nedůvěřivě. Jenže už po pár kilometrech musím konstatovat, že mi motor 1.0 TSI vzal trochu vítr z plachet a spousta pochybností se rozplynula jako pára nad hrncem.

přečíst celé

Volkswagen Multivan 2.0 TDI (2016)

Volkswagen Multivan je dlouhodobě nejžádanější velkou dodávkou upravenou pro přepravu osob a vyhovující rodinným potřebám. Někdy mám ale pocit, že její cenu ovlivňuje více silná image, než produkt jako takový. U verze s vrcholným motorem 2.0 TDI (204 k) s cenovkou přes 1,9 milionu to sice platí dvojnásob, ale ještě teď se usmívám, když si vybavím, jak to auto jede…

přečíst celé

Mercedes-Benz Vito 109 CDI (2015)

13.11.2015 Honza Blažek , 1 komentář

Mercedes-Benz má jako značka oproti Audi a BMW konkurenční výhodou v tom, že kromě osobních vozů nabízí také velmi širokou paletu užitkových aut. A jak to tak na trhu bývá, musí se stuttgartský výrobce mezi dodávkami sakra snažit, aby obstál, což vede k tomu, že lehká užitková auta s trojcípou hvězdou na masce jsou poměrně dobře finančně dostupná. Já jsem krátce otestoval zcela základní skříňové Vito s tím nejslabším motorem. Odvezl jsem, co jsem potřeboval?

přečíst celé