Volvo EX30 Single Motor Extended Range (2024)
Pro Volvo je sice elektrický model EX30 nejmenším vozem v nabídce, automobilka však od něj má o to větší očekávání.
Renault Espace E-tech full hybrid 200 Iconic (2024)
Renault s modelem Espace ukazuje, jak se mění trendy u karoserií i typů pohonu. Výsledkem je praktické SUV se zajímavým konstrukčním řešením plnohodnotného hybridu.
Opel Astra 1.2 Turbo 130 k (2023)
Na technice koncernu Stellantis postavil Opel novou Astru, která se od francouzských sourozenců liší hlavně ostrými liniemi.
Ford Focus 1.0 EcoBoost (2019)
Nejenže se Ford Focus pyšní titulem Auto roku 2019 v ČR, ale pod kapotou testovaného kusu pracoval litrový tříválec vyhlášený jako Engine of the Year.
Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)
Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)
Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?
Škoda Octavia 1.0 TSI (2016)
Litrový motor s pouhými třemi válci v tak velkém autě, jako je Škoda Octavia? Naprosto chápu despekt a ostražitost – i já jsem toto spojení vnímal dost nedůvěřivě. Jenže už po pár kilometrech musím konstatovat, že mi motor 1.0 TSI vzal trochu vítr z plachet a spousta pochybností se rozplynula jako pára nad hrncem.