Peugeot 408 GT Hybrid 225 (2023)

Peugeot 408 sice nelze zařadit do žádného z tradičních segmentů, přesto je typickým zástupcem rozrůstající se třídy crossoverů.

přečíst celé

Škoda Octavia Combi iV (2022)

Plug-in hybridy dávají smysl hlavně v případě, že je majitel pravidelně dobíjí. To platí i pro Škodu Octavia Combi iV.

přečíst celé

Volvo XC90 B5 (2019)

Kroků k plné elektromobilitě je několik a za ten první jsou považovány tzv. mild-hybridy, kterými kdekdo označuje kdeco. Jak funguje ten, který má Volvo?

přečíst celé

Peugeot 508 GT (2019)

Peugeot 508 je názorným příkladem toho, že díky atraktivnímu vzhledu si auto rychle získá sympatie a zájem publika. Během testu se mě na něj ptali řidiči passatů i BMW.

přečíst celé

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)

Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?

přečíst celé

Ford Mondeo Kombi Vignale 2.0 TDCi AWD (2017)

Ford Mondeo platí za typické firemní auto, po kterém je následně sháňka od soukromníků v bazarech. Takové poptávce dlouhodobě odpovídá i nabídka verzí a motorů, které uspokojí „běžné“ řidiče. Na samotném vrcholu ceníku pak stojí luxusně pojatá verze Vignale dostupná i s pohonem všech kol. A tu jsem důkladně prověřil.

přečíst celé

Mercedes-Benz E 220d (2016)

29.11.2016 Honza Blažek , , 0 komentářů

Vzhledově sice působí jen jako zvětšený Mercedes třídy C, ale má potenciál přetáhnout zákazníky i svému luxusnímu sourozenci Mercedesu třídy S, s kterým si je rovněž dost podobný. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy E, který aktuálně zastává v modelové nabídce stuttgartské značky pozici technologicky nejvyspělejšího auta. Testoval jsem verzi s novým dvoulitrovým turbodieselem. Stačí?

přečíst celé

Volkswagen Multivan 2.0 TDI (2016)

Volkswagen Multivan je dlouhodobě nejžádanější velkou dodávkou upravenou pro přepravu osob a vyhovující rodinným potřebám. Někdy mám ale pocit, že její cenu ovlivňuje více silná image, než produkt jako takový. U verze s vrcholným motorem 2.0 TDI (204 k) s cenovkou přes 1,9 milionu to sice platí dvojnásob, ale ještě teď se usmívám, když si vybavím, jak to auto jede…

přečíst celé