Opel Astra 1.2 Turbo 130 k (2023)

18.12.2023 Honza Blažek , 0 komentářů

Na technice koncernu Stellantis postavil Opel novou Astru, která se od francouzských sourozenců liší hlavně ostrými liniemi.

přečíst celé

Ford Focus 1.0 EcoBoost (2019)

Nejenže se Ford Focus pyšní titulem Auto roku 2019 v ČR, ale pod kapotou testovaného kusu pracoval litrový tříválec vyhlášený jako Engine of the Year.

přečíst celé

Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)

Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.

přečíst celé

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)

Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?

přečíst celé

Škoda Karoq 1.5 TSI (2017)

Stopy Yetiho jsou příchodem modelu Škoda Karoq nadobro zaváty a tímto kompaktním SUV Škodovka rovněž uzavírá letošní rok plný novinek. Na sicilských silnicích jsem měl možnost strávit za volantem Karoqu prvních pár stovek kilometrů. Moje dojmy z motorizace 1.5 TSI?

přečíst celé

Honda HR-V 1.5 CVT (2017)

2.3.2017 Honza Blažek , , 2 komentáře

Protože považuji Hondu CR-V dlouhodobě za jedno z nejlepších kompaktních SUV, byl jsem dost nažhavený i na jejího menšího sourozence s označením HR-V. I přes kvality v dílčích oblastech ale můj dojem z tohoto malého SUV naprosto zazdila kombinace benzinové jednapětky s bezstupňovým automatem.

přečíst celé

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4motion (2017)

Volkswagen Tiguan má pro VW typický rodokmen – nebyl v daném segmentu ani zdaleka první, nebyl nejhezčí, vůbec ne nejlevnější, a přesto ho lidé kupovali jako housky na krámě. Má totiž jiné vlastnosti, které jsou ve finále kupního procesu důležitější. Z nové generace představené v roce 2016 už ale od počátku cítím mnohem větší sebevědomí. Ví, že má na čem stavět.

přečíst celé

Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)

Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?

přečíst celé