BMW M3 (2017)

Ikonický sportovní sedan BMW M3 má v aktuální generaci 431 koní, ale s příplatkovým M Competition paketem se dostanete až na hodnotu 450 koní stejně, jako v případě testovaného auta. To mělo kromě jiného i speciálně odladěný výfuk z nabídky BMW M Performance, který stojí kolem 130 000 Kč a garantuje vám, že nejen amatérští meteorologové si váš příjezd bez zaváhání spletou s blížící se bouřkou. A nebudou daleko od pravdy.

přečíst celé

BMW 430i Cabrio (2017)

Náhodou parkuji u obchodního centra vedle zachovalého BMW 125i Cabrio, ke kterému zrovna přichází jeho majitel. Okouknem si vzájemně auta a dáváme se do řeči…o čem jiném, než o počtu válců.

přečíst celé

BMW 218d Gran Tourer (2017)

BMW 218d Gran Tourer je prvním mnichovským MPV, které má sedm míst a ještě k tomu přední pohon. Je živoucím důkazem, že proklamacím automobilek se nedá věřit – jak MPV tak přední pohon totiž značka ještě před pár lety vehementně odmítala: „tohle nikdy dělat nebudeme“. A teď v tom sedím a zmíněná prohlášení šéfů mi rezonují v hlavě. Ale čert to vem – nejsou jediní, kdo nemluví tak úplně celou pravdu, a tak jsem spíše zvědavý, jak budu během týdne hledal odpovědi na otázku, co tím chtěl básník vlastně říci?

přečíst celé

BMW i3 (2015)

25.11.2015 Honza Blažek , , , 0 komentářů

Malé auto, vysoká cena, silná image, nevšední design, hightech řešení, zajímavé jízdní parametry: Tak vypadá elektromobilita v podání BMW i3.

přečíst celé

BMW 320d (2015)

Doba se změnila a benzinové motorizace, natož šestiválce, upadají v zapomnění. A tak už je dlouhá léta nejprodávanější verzí BMW řady 3 naftové provedení s označením 320d. V aktuální generaci má navzdory označení TwinTurbo pouze jedno přeplňování a výkon 184 koní, a protože jsem s ním během testování najel několik tisíc kilometrů, znám teď dost dobře jeho silné i slabé stránky.

přečíst celé