Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?
Volkswagen Touran 2.0 TDI (2016)
Během našeho bloggerského cestopisu po Německu ujel Volkswagen Touran 2.0 TDI přes 2000 kilometrů. Dost na to, abychom přinesli i praktické poznatky formou testu.
Volkswagen Multivan 2.0 TDI (2016)
Volkswagen Multivan je dlouhodobě nejžádanější velkou dodávkou upravenou pro přepravu osob a vyhovující rodinným potřebám. Někdy mám ale pocit, že její cenu ovlivňuje více silná image, než produkt jako takový. U verze s vrcholným motorem 2.0 TDI (204 k) s cenovkou přes 1,9 milionu to sice platí dvojnásob, ale ještě teď se usmívám, když si vybavím, jak to auto jede…
Mercedes-Benz Vito 109 CDI (2015)
Mercedes-Benz má jako značka oproti Audi a BMW konkurenční výhodou v tom, že kromě osobních vozů nabízí také velmi širokou paletu užitkových aut. A jak to tak na trhu bývá, musí se stuttgartský výrobce mezi dodávkami sakra snažit, aby obstál, což vede k tomu, že lehká užitková auta s trojcípou hvězdou na masce jsou poměrně dobře finančně dostupná. Já jsem krátce otestoval zcela základní skříňové Vito s tím nejslabším motorem. Odvezl jsem, co jsem potřeboval?
Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI (2014)
Netajím se tím, že Opel Zafira Tourer považuji od jeho příchodu na trh za jedno z nejlepších rodinných MPV v kompaktní třídě. Jeho hlavní slabinou byly zastaralé motory, a to hlavně ty naftové. To se mělo změnit příchodem nové generace turbodieselů s populárním objemem 1,6 litru. A změnilo se? Zjišťoval jsem během sedmi dní…
Subaru Forester 2.0 XT (2014)
Od původní, v dnešním měřítku téměř až zběsilé první generace turbo-Foresteru, se tento model proměnil v typické SUV, jež působí mnohem umírněnějším dojem. Neztratilo nic ze své konstrukční výjimečnosti, ale vyšlo vstříc masovým požadavkům natolik, že i ve své vrcholné verzi 2.0 XT s výkonem 240 koní poněkud ztratilo šťávu…
Kia Sportage 1.7 CRDi 4×2 (2014)
Modernizace na jaře 2014 přinesla modelu Kia Sportgae spíše jen skryté změny. Zvenku provedení po faceliftu jen tak někdo nepozná, ale pár inovací se odehrálo v oblasti výbav a hlavně podvozku, což už by mohlo přinést zásadnější změny v jízdním projevu auta. Jestli tomu tak opravdu je, jsem zjišťoval v testu základního turbodieselového provedení 1.7 CRDi s pohonem předních kol.
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 HDI (2014)
Za volantem většiny kompaktních MPV každý chlap hned zfotrovatí a všem je jasné, že nedělní večery po návratu z víkendu tráví luxováním interiéru a odlepováním žvýkaček z čalounění. Byť se automobilky i v tomto segmentu snaží zaujmout, moc emocí se jim do jejich výrobků vložit nedaří. Ostatně emoce samotné už dávno nestačí – ingrediencí je potřeba mnohem víc.