Mercedes-Benz E 220d (2016)
Vzhledově sice působí jen jako zvětšený Mercedes třídy C, ale má potenciál přetáhnout zákazníky i svému luxusnímu sourozenci Mercedesu třídy S, s kterým si je rovněž dost podobný. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy E, který aktuálně zastává v modelové nabídce stuttgartské značky pozici technologicky nejvyspělejšího auta. Testoval jsem verzi s novým dvoulitrovým turbodieselem. Stačí?
BMW i3 (2015)
Malé auto, vysoká cena, silná image, nevšední design, hightech řešení, zajímavé jízdní parametry: Tak vypadá elektromobilita v podání BMW i3.
Audi A3 Sportback e-tron (2015)
Audi A3 Sportback e-tron patří na trhu vozů s plug-in hybridním pohonem bezesporu k těm dražším, nabízí však velmi slušnou protihodnotu a fungující technologie.
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC (2015)
Japonský kombík to nemá v nižší střední třídě vůbec jednoduché – Toyota by mohla vyprávět, Nissan a Mazda se do takových eskapád raději ani nepouštějí. Honda to tu a tam zkoušela a sále zkouší, což jí budiž připsáno ke cti. A aktuální modernizované provedení Civicu Tourer mne v mnoha ohledech přesvědčilo, že je to jedno z nejlepších aut v tomto segmentu – ze strany českých motoristů možná nedoceněné, a to hlavně kvůli tomu, že je cenovou politikou importéra naopak zase tak trochu přeceněné.
Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo 1.6 TDI (2015)
Naši letošní velkou předsezonní redakční cestu do Chorvatska jsme zároveň využili k důkladnému otestování Škody Rapid Spaceback Monte Carlo s turbodieselem 1.6 TDI pro modelový rok 2016, tedy s výkonem 85 kW (115 k). Speciální výbava přitahovala v Chorvatsku docela pozornost – inu, potrpí si tam na hezká auta více než Češi…
Tesla S (2015)
Tesla jako automobilka sice neměla úplně šťastný začátek, ale zejména díky modelu S si postupně získává své místo na slunci. Elegantní elektromobil totiž konečně nabízí všechno, co od auta s prémiovou cenovkou očekáváte: vyjadřuje určitou společenskou image, je luxusní, přináší důstojnou dynamiku a konečně svou využitelností uspokojí praktické nároky běžné rodiny. Nemá to ale nějaký háček?
Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI (2014)
Netajím se tím, že Opel Zafira Tourer považuji od jeho příchodu na trh za jedno z nejlepších rodinných MPV v kompaktní třídě. Jeho hlavní slabinou byly zastaralé motory, a to hlavně ty naftové. To se mělo změnit příchodem nové generace turbodieselů s populárním objemem 1,6 litru. A změnilo se? Zjišťoval jsem během sedmi dní…
Honda Civic 1.6 i-DTEC (2014)
Turbodiesely o objemu 1,6 litru dnes nabízí kdekdo a jsou k mání od malých aut až po velké manažerské sedany. Jejich výkon, charakter i samotné sladění se zbytkem vozu jsou však dost rozdílné a těch skutečně povedených, aby člověk pohledal. A právě jeden z nich se nebojím označit za špičkový – jde o motor 1.6 i-DTEC v Hondě Civic. Proč mu tak fandím?