BMW 430i Cabrio (2017)
Náhodou parkuji u obchodního centra vedle zachovalého BMW 125i Cabrio, ke kterému zrovna přichází jeho majitel. Okouknem si vzájemně auta a dáváme se do řeči…o čem jiném, než o počtu válců.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4motion (2017)
Volkswagen Tiguan má pro VW typický rodokmen – nebyl v daném segmentu ani zdaleka první, nebyl nejhezčí, vůbec ne nejlevnější, a přesto ho lidé kupovali jako housky na krámě. Má totiž jiné vlastnosti, které jsou ve finále kupního procesu důležitější. Z nové generace představené v roce 2016 už ale od počátku cítím mnohem větší sebevědomí. Ví, že má na čem stavět.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4×4 (2017)
Hyundai Santa Fe je přímou konkurencí modelu Škoda Kodiaq – jsou si velmi podobné rozměrově, funkčně, prostorem i cenou. Jak dopadne korejský model, když se vydá po stopách aljašského medvěda z Mladé Boleslavi? Roztrhá ho Kodiaq na cucky, nebo si na něm naopak vyláme zuby? Týden za volantem leccos prozradil.
Mercedes-Benz E 220d (2016)
Vzhledově sice působí jen jako zvětšený Mercedes třídy C, ale má potenciál přetáhnout zákazníky i svému luxusnímu sourozenci Mercedesu třídy S, s kterým si je rovněž dost podobný. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy E, který aktuálně zastává v modelové nabídce stuttgartské značky pozici technologicky nejvyspělejšího auta. Testoval jsem verzi s novým dvoulitrovým turbodieselem. Stačí?
Mini Cooper S ALL4 Clubman (2016)
Mini Cooper S v provedení Clubman je extravagantním malým autem, které ale určitě není pro každého. Tím nemám na mysli jen vyšší pořizovací cenu – tohle auto je zkrátka svébytné a s pohonem 4×4 to platí ještě o něco více. Proč asi neosloví skalní příznivce Mini a komu by se naopak mělo líbit?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?
Škoda Octavia 1.0 TSI (2016)
Litrový motor s pouhými třemi válci v tak velkém autě, jako je Škoda Octavia? Naprosto chápu despekt a ostražitost – i já jsem toto spojení vnímal dost nedůvěřivě. Jenže už po pár kilometrech musím konstatovat, že mi motor 1.0 TSI vzal trochu vítr z plachet a spousta pochybností se rozplynula jako pára nad hrncem.
Volkswagen Touran 2.0 TDI (2016)
Během našeho bloggerského cestopisu po Německu ujel Volkswagen Touran 2.0 TDI přes 2000 kilometrů. Dost na to, abychom přinesli i praktické poznatky formou testu.