Volkswagen Touran 2.0 TDI (2016)
Během našeho bloggerského cestopisu po Německu ujel Volkswagen Touran 2.0 TDI přes 2000 kilometrů. Dost na to, abychom přinesli i praktické poznatky formou testu.
Mini Cooper SD (2016)
Pět dveří, velikost Fabie, turbodiesel a automat… zní to dost obyčejně, co? Jenže je to Mini! Má vůbec tento symbol zábavy za volantem a rozjařeného životního stylu právo uvažovat tak usedle? Jsou značky, které si mohou dovolit experimentovat jak se jim zlíbí a zákazníci jim budou zobat z ruky. Mini je přesně ten případ a několik tisícovek kilometrů za jeho volantem mne přesvědčilo, že peníze v tomto případě neplatíte jenom za image, ale i za kvalitní jízdní zážitek.
BMW i3 (2015)
Malé auto, vysoká cena, silná image, nevšední design, hightech řešení, zajímavé jízdní parametry: Tak vypadá elektromobilita v podání BMW i3.
Audi A3 Sportback e-tron (2015)
Audi A3 Sportback e-tron patří na trhu vozů s plug-in hybridním pohonem bezesporu k těm dražším, nabízí však velmi slušnou protihodnotu a fungující technologie.
Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo 1.6 TDI (2015)
Naši letošní velkou předsezonní redakční cestu do Chorvatska jsme zároveň využili k důkladnému otestování Škody Rapid Spaceback Monte Carlo s turbodieselem 1.6 TDI pro modelový rok 2016, tedy s výkonem 85 kW (115 k). Speciální výbava přitahovala v Chorvatsku docela pozornost – inu, potrpí si tam na hezká auta více než Češi…
Škoda Fabia 1.2 TSI (2015)
Škoda Fabia je u nás tradičně holkou pro všechno. Zatímco první generace (1999-2009) byla ve své době díky zcela nové platformě zaslouženým lídrem třídy malých vozů, druhá generace (2007-2014) už takové terno neudělala. Nejenže nebyla moc hezká, ale ani technicky se moc neposunula. U aktuální třetí generace už jsou karty rozdány zase úplně jinak a Škoda Fabia se pyšní titulem Auto roku v České republice 2015. A co si o ní myslím já?
Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI (2014)
Netajím se tím, že Opel Zafira Tourer považuji od jeho příchodu na trh za jedno z nejlepších rodinných MPV v kompaktní třídě. Jeho hlavní slabinou byly zastaralé motory, a to hlavně ty naftové. To se mělo změnit příchodem nové generace turbodieselů s populárním objemem 1,6 litru. A změnilo se? Zjišťoval jsem během sedmi dní…
Kia Sportage 1.7 CRDi 4×2 (2014)
Modernizace na jaře 2014 přinesla modelu Kia Sportgae spíše jen skryté změny. Zvenku provedení po faceliftu jen tak někdo nepozná, ale pár inovací se odehrálo v oblasti výbav a hlavně podvozku, což už by mohlo přinést zásadnější změny v jízdním projevu auta. Jestli tomu tak opravdu je, jsem zjišťoval v testu základního turbodieselového provedení 1.7 CRDi s pohonem předních kol.